25 mai, 2005

Strandveien Auto strakk seg ikke så langt!

Terningkast 2«Vi vil alltid strekke oss til det ytterste for at du som kunde skal være fornøyd» og «med kvalifiserte ansatte som yter personlig og god kundeservice kan vi tilby deg kvalitet, trygghet og tilfredshet» er noe av det dere sier om dere selv på nettsiden deres. Og jeg regner med at dere faktisk mener det og håper det stemmer. Det var riktignok ikke slik jeg opplevde det i forbindelse med at jeg hadde min sykkel inne hos dere tidligere i april, men alle kan jo være stresset i hektiske perioder.

Jeg er sikker på at også dere synes det glipper litt på den omtalte kvaliteten og tryggheten når jeg bare kan hente sykkelen som stod med nøkkelen i utenfor hos dere, uten at noen reagerer mens det skjer. Eller når dere konstaterte noe galt med pickup coilen og jeg fikk en lattermild beskjed om å sjekke håndbrekket når jeg ringte for å bestille denne hos Hotsport Motor AS. Det var bare å få av håndbrekket! Feilsøkingen hadde da medført tapping av 2 liter olje, en istykkerskåret strømpe til ledningsnettet og unnlatelse fra å erstatte en pakning. Videre konstaterte dere at ventilene var justert feil og gikk løs på dette uten å snakke med meg. Og som ikke det var nok, dette skal jeg altså betale 1.795 kroner for.

Det er mulig dere fortsatt vil stå steilt på dette, men vil dere påstå at dere har fulgt deres eget motto og «strukket dere til det ytterste for å gjøre meg fornøyd»?

Skrevet for en annen kunde!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Jeg stjal litt koding fra deg jeg, takk skal du ha! :) Bra blogg! :)

Kunde1 sa...

Her er koden gratis, så det er bare å forskyne seg:)

Takk for positiv tilbakemelding på bloggen. Den har imidlertid lidd kraftig under skrivetørke en periode nå, men jeg håper å komme på sporet rimelig raskt!

Wireless sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.