19 mai, 2005

Omtale på Neste Klikk

Neste KlikkTerningkast 4Ganske ufortjent har jeg nå også fått omtale under kategorien Dagens bloggABC Startsidens Neste Klikk. Takk, takk, takk.

Artikkelforfatteren stiller forståelig nok spørsmål ved antall sider på min terning. Årsaken til at det er blitt slik, er først og fremst at jeg vil peke på irriterende dårlige eller overraskende gode sider ved et foretaks konsept og servicenivå. Jeg ser imidlertid at det kan være mye som drar totalinntrykket i motsatt retning. Jeg får nok åpne Photoshop og produsere de siste sidene på terningen også! Innspill mottatt.

Intensjonen er helt klart å få flere artikkelforfattere med slik at mange foretak kan få sine fortjente tilbakemeldinger. I første omgang vil jeg ha en stram redaktør-hånd over det hele (ikke først og fremst sensur), slik at nettstedet kan få en klar profil. Jeg ser at dette ikke har kommet godt nok frem til nå. Når det gjelder design og funksjonalitet, er jeg sikker på at det vil komme mange forbedringer etter hvert.

Ingen kommentarer: