09 juli, 2005

Hva skjedde?

Writers blockTerningkast 1En av mine lesere har i en kommentar gitt meg terningkast 1 for dårlig oppfølging av dette nettstedet. Med datoen på foregående artikkel lysende på forsiden kan jeg ikke annet enn å vende det annet kinn til slik at flere kan få inn velfortjente ørefiker. Jeg skammer meg!

Jeg hadde håpet at flere ville benytte sjansen til å kanalisere sine frustrasjoner her, men jeg har bare fått et par innlegg hvor det ene er publisert. Det andre hadde så lite saklig innhold at jeg ikke fant det riktig å sette den aktuelle butikken i gapestokk.

Jeg skal prøve å ta meg litt sammen, men ønsker ikke å dikte opp historier. Jeg vil imidlertid benytte tjenestene Bloggrevyen, Imperfektum og Et Eller Annet for å varsle nye innlegg, så da vet du det!

Ingen kommentarer: