23 mai, 2005

Opplevd dårlig service?

Overkjørt? Irritert eller til og med forbannet? Eller kanskje imponert og vil dele det med noen? "Alt for kunden" er en annerledes blogg og trenger innspill fra flere som har opplevd service, eller mangel på dette, og fra de som har sterke meninger om dårlige løsninger hos servicetilbydere!

2 kommentarer:

Kunde1 sa...

Hei og takk for kommentaren. Jeg synes helt klart at du har et godt poeng og må vel prøve å forsvare meg litt.

Jeg er, som de fleste andre, interessert i å tjene penger. Det er allikevel viktig for meg at det jeg tjener penger på, gir gode opplevelser for de jeg leverer noe til.

Jeg tror nettbrukere i dag er ganske profesjonelle og lar være å klikke på reklamer de ikke er interessert i. Ser de derimot noe innenfor sitt interessefelt, taper de vel ikke noe på at de får tilbudet? Hvorfor skulle det være slik at bare de som har dette som en non-profit hobby er meningsberettiget?

Det viktigste aspektet av spørsmålene dine blir allikevel om mine innlegg er eller kan bli farget av annonsørene. For min del kan jeg svare nei, absolutt ikke! Jeg ville ikke nøle et sekund med å omtale noen av annonsørene negativt dersom jeg eller andre har hatt negative opplevelser med dem. Ønsker de ikke lenger å annonsere her, kan de slippe.

Det er for øvrig et veldig viktig poeng for meg at jeg ikke nødvendigvis ønsker de som omtales negativt nedenom og hjem. Jeg vil bare gi velfortjente tilbakemeldinger slik at de kan skjerpe seg!

Virrum sa...

Bra at noen gidder å slogge ltt om dårlig kundeservice. Se http://finbraten.blogspot.com/2005/10/kundeservice-den-glemte-kunsten.html for mine egne opplevelser.