20 april, 2006

NextGenTel: De 10 bud

Terningkast 1Heisan. 8 måneder går så fort (det synes i hvert fall NGT), og her er jeg altså tilbake igjen med de 10 bud fra NextGenTel

  1. Bestill ADSL fra oss, og vær fornøyd selv om installasjonsdatoen du fikk, ryker med noen måneder
  2. Sett av 45-60 minutter innimellom for å lytte til musikk fra vår telefonsupport
  3. Ikke blås deg opp bare fordi et par telefoner til oss koster deg noen hundre kroner ekstra
  4. Vær ikke så naiv å tro at et par telefonsamtaler faktisk skal få dine bredbåndsproblemer til å forsvinne, sånn uten videre
  5. Forstå at et bortfall av bredbåndet i en periode ikke automatisk gir en redusert regning, selv om en av våre folk på kundeservice kom i skade for å si noe sånt
  6. Ikke innbill deg at vi i neste generasjons teleselskap opererer med noe så simpelt som en mailadresse
  7. Benytt kontaktskjemaet på nettsidene våre, og velg å tro at informasjonen faktisk kom frem, selv om du ikke får dette bekreftet. Velg å tro at vi tar informasjonen til oss, selv om du kanskje aldri får svar
  8. Når du en dag kanskje får lyst til å oppgradere til ADSL2, bør du forstå at vi trenger å fakturere deg for oppgraderingen umiddelbart, selv om du selvsagt må vente en god stund på å få denne tjenesten
  9. Når du leser om klagestormer mot oss, og vår nye servicesjef sier at nå skal alt bli bedre, så forstår du vel at dette er noe man lett sier i en glødende situasjon, selv om det ikke var så alvorlig ment
  10. Når du ser at det finnes så mange flere tilbud der ute, må du huske at følelsen av å surfe på NextGenTels nett, jo er så mye, mye bedre

3 kommentarer:

Anonym sa...

Akkurat sånn er det!

børge sa...

Hei Kunde1!
Fint å ha deg tilbake, du har vært savnet!

Håper internett-problemene dine er løst nå og at du vil oppdatere litt oftere en stund nå.. :)

nerinossa sa...

Heisan